hela året har jag väntat på ; Juli,Juni,Augusti, allting verkar lättare dåå..

Goodmorgon bloggen..


 har blivit lite smått beroende av att lägga in här känner jag ?

 Idag har jag ifl bara legat i sängen och degat och sen duschat :).. om en timme går min buss till hbg, första dagen på jobbet på ett år ;D! ska allt bli lite skoj, pengar är alltid kul! helst med ett roligt jobb, ( jobbar på Hbg's glassfabrik :) )..
 Jobbar mellan 13.00 till ca 19.00 eller något :)
Fia&Jag <3min endags-flickvän & jag :).. ( även 5 månader - 1 dag tills vi ska till Egypten:) )
 Sen blir det hem och käka påskmiddag med släkt, familj, pojkvänner och hela skiten... jag har med min "flickvän" Soofia, min flickvän för dagen, tackar inte nej till de direkt :) haha.. mysigt! Efter de vet jag inte vad som händer, kommer väl ett inlägg till ikväll :*

 Vill bara säga till min Joanna <3, att jag finns här för dig alltid! även vad den jävla idioten säger och skriver till dig! du ska inte lyssna på honom, du vet att du har alla oss som står vid din sida, vi älskar dig :) !  bara stäng ute han från din värld, han är inte värd dig över huvudtaget!  I LOVE YOU<3



Kommentarer
joanna

aawe baby! tack för att du fiiinns! du är världsbäst <3<3<3

2009-04-12 @ 17:07:07
URL: http://joannadiary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0