i had a plan on leavin'...

Oj, inte skrivit här på ett bra tag känner jag !

 Anledningen är att jag har jobbat heeela dagarna! usch så jobbigt.MEn tänkte att jag slänger in ett blogginlägg innan bussen går mot jobb :)
I torsdags var väl fia här om jag inte har fel ?
I fredags jobbade jag mellan 10 och 15, sen kom joanna och emmis till mitt jobb :) satt på gröningen ett tag, sen kom Calle och Chrille dit, så vi åkte med dem hem ;D hehe. Jag och joanna åkte hem till mig, där va michi :), gjorde vid oss, drog till Åstorp och festade sen till bh, iiinte skoj, så drog vid ett igen ;D haha .. ajja, blev mat och köra runder lite!
<3

 Lördags jobbade jag mellan 13 och 20, micha hjälpte till :), så nu är jobb fixat till henne också !:D härliiigt, jobba tillsammans i sommar, på gröningen, drömjobb? - ja kanske!

 Så idag , (nu), sitter jag i köket, drog ner min dator hit, ska ta bussen om ca 20 min, börjar 10 :), eller ja jag ska öppna, så nog ganska lugnt ;P . micha ska hjälpa mig fram till tre, men jag ska vara kvar till ca 20 :( usch så lääänge.. 10h, men sen hoppas jag på grillning eller liknande med trevligt folk :) <3!
 Bara imorgon kvar på lovet också då :( och vad ska jag göra då om inte jobba 10h till ! ajja, pengar som pengar! alltid viktigt liksom..

 Inte mycket mer att säga nu , blir nog inte blogginlägg fören imorgon kväll kanske? eller när jag har tid :)..

 Ciao xoxo, 23


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0