I was wrong from the start..

I need you..

 Jahapp, igår blev det jobb med micha mellan 10 och halv 3, sen drog hon till dk den lilla fanen:*, jobbade själv till typ 20 över 5? , sen tog jag bussen 10 över 6 :), så fick sluta 2h tidigare, så skönt! 
 Väl hemma var jag sjukt hungrig, hade bara ätit en macka med micha på morgonen, och det var grymt stressigt på jobb! men som tur var så grillade mamma&jojje, GOTT! sen kom malm och gjorde mig sällskap;D trevligt som tusan!
 Såg massa film/tv, snackade massa skit med adam&jasse och så ;P..

 Idag så skulle jag jobbat kl 10, men jag tyckte de var dåligt väder, så öppnar 12 istället:), härligt! jobbar till ikväll någon gång! usch, sista dagen, tuur, så sliten jag är på de nu , så de blir ifl uppehåll ca en månadnu , skönt;P hehe ..
 Efter jobb vet jag inte vad som händer, chill antagligen..
jag
 Praktik imorogn, klippa&slinga susanna ! skojsigt, sen hem och städa hela huset :(..

xoxo, mini :*

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0