I will be coming back...

Hola

 Idag blev det skola, väldigt lugnt idag i skolan, jag och Josse fick sluta klockan ett :) ner till stan och testa massa kläder, me like! Sen fikade vi på Ebbas :) härligt! sen missade jag bussen såklart, så fick sitta ute och mysa i de fina vädret :) hihi.. riktigt fint väder, så var även tvungen att gå ut och gå när jag kom hem, tog med mig min hund, gick i en och en halv timme :) myyys! sen vid skolan ,(knappt en km från mig) så lägger han sig ner, bums! vägrar att gå!!, fick sitta där i en kvart och vänta på att han skulle orka :) haha så sööt!
snobben!                              Josse<3                         Jag,
Min bebis som vägrar gå :)       JossiePossie snygg på Ebbas.     & MaddePadde mindre snygg .. !

 
 Ikväll blev det ingen träning pga att min hund vägrade gå, så hann inte de idag, skönt.. Orkar heller inte städa huset ;/ vilket jag skulle idag... så de blir snart att laga mat, sen bara tv och sånt härligt ikväll:)  

Imorgon ska jag nog även inköpa mig ett par vita håliga jeans från Gina !

xoxo, 23


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0