Just trying to find my way back home, the old me is dead and gone.

I've been travelin on this road too long..


 Tjoho, idag så har jag putsat klart fönsterna! duktig som man är! blev inte klippa gräset dock, regnat imorse? inte bra.
 Idag så blir det of to Halmstad! ska till min tågstation och byta tågräls, inte allt för skoj..

 Jag och joanna har även bestämt oss för att bli duktiga :) göra schema och så ;).. <3

Ikväll vet jag inte vad som händer, träffar antagligen massa folk :) alltid lika trevligt..

I turn my head to the east I dont see nobody by my side
I turn my head to the west still nobody in sight
So I turn my head to the north,
swallow that pill that they call pride
The old me is dead and gone,
but that new me will be alright

xoxo, 23
ute och går,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0