Måndag, save me..

Jahapp, Måndag, aldrig kul kan man tycka


Men dagen började med att jag smsade och väckte joannis :), hon körde hit och vi gick ut och gick i en timme :)!
  Sen hem och gjorde madde's special nr1 ! me like.. Sen kom Chrille&Calle och vi bestämde oss för att se hif med dem ;D!

 Så på kvällen blev det först grillning med mams<3,jojje och joanna! gotttt :D!
 Sen tog jag och joanna bussen till Väla, där killarna hämtade oss! så bar det av till Olympia ;D! De va inte så tråkigt som jag tänkt mig ;pmen kallt!.,..   Sen efter de skulle vi till Tim och basta&grilla men så blev de inte ;p så vi stack till Chrille och chillade:P dem somnade, men jag och joanna hade skoj!
 Måste också säga att bilturen till Chrille från Olympia=oslagbar!! haha ! chrille är kung, :) haha .. shit, de va skoj!

 Sen sussade min Joannis här <3


Kommentarer
joanna

hahah! det var ju inte liiiiiiite kul att åka i chrilles bil xD HAHAHAHA! och vi bara "ska fan aldrig åka med honom".. hahah! men det var en mysig dag, tack maddis <33

2009-04-07 @ 23:42:50
URL: http://joannadiary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0