There's a song that's inside..

 Dagen som gått har jag

 Efter senaste blogginlägg så har jag sett på "A Walk To Remember" inte sett den innan, dåligt av mig! bara varit sjukt beroende av låtarna :) men idag tog jag mig i kragen och såg den! fyyyy faaaaan vad jag grät! så sjukt bra den är, så den som varit lika korkad som jag : SE DEN! herregud <3 så bra den är!
a walk to remember<3
   Efter de åkte jag till Halmstad till min tandläkare, skoj? inte lönt allt, men vi kom fram till att jag ska dra ut en tand :( vill verkligen inte, men för att de ska bli finast resultat så var det bäst :(... aj aj aj, vill inte alls detta alltså, så de ska jag göra inom en månad, tillbaka till halmstad den 13 maj. usch !

 Nu ska jag klippa Max :) han och Padde kommer snart hit, sen ska jag kanske glo " Full Frys " med ollie ;D haha ! skojsigt !


 
dessa blommorna fick jag även av min mamma idag :) liten påskpresent eller vad man säger :) så söt, jasse&jojje fick också, men mina var störst(A) mohaha!..
blommor

 Xoxo, 23


Kommentarer
reistad

haha, dom fick dra ut en tand på mig också :) men fy fan vad mina tänder blev snygga efter det :) KRAAAM

2009-04-09 @ 10:15:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0