Vill känna din kropp emot min..

Hejhopp!

 Igår blev det väla, handlade present till Erics syster :)...
Sen blev det hem och äta god mat hemma :), sen körde Jasse   ; mig, Bengan och Bobby hem till Simon :D feeest.. blev väl ganska lyckat, inte för mig i början och så, men in i slutet var de skoj :).. Sen vid 12 eller 1 så bar det av till Morris, hrm? haha inga komentarer, jag stack till JesperJ istället :) där va Gallo,Otto och Grana också, trevligt :) blev lite dricka där med ;D sen kom jasse, så drog hon,jag och jeppe till Lindens och handlade mat, GOTT!  Sen hem , minns inte allt för mycket där på slutet av kvällen, men de var skoj :) sen blev de sängen , snacka tele och käka;D haha härligt.. 

lördag  detta hade jag då igår, de och mina nya ljusa skor+ ljus skinnjacka!  .

 Idag gick jag upp 0700 :( haha , var i hallen 0730, skulle sitta seket med malin, men vi hade roligt ;P så sliiiten jag var, spyfärdig hela tiden ..

 Nu ska jag göra vid mig, sen bär det av till Åstorp på kalas hos Ängla <3 :) hon fyller 3, eller 4? :) ajja..  ikväll vet jag inte vad som händer, de ser vi


 Xoxo, 23


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0