where you are, is where i wanna be <3

 
Tjohodilo!

Nu har jag varit på kalas i Ekeby, usch jag gillar inte kalas, men gott med tacos :)

Sen åkte jag hem, och tog bussen direkt till hbg och mötte upp min vackra joannis :)
Vi stack och fikade tillsammans på Mezo och snackade massa skit, alltid lika uppskattat!:)
Sen kom lilla oskis och hämtade oss för han hade varit på bio, så han var snäll och körde oss hem , inte träffat honom på länge så de va skoj de med :)  Detta är ett otroligt lyckat lov alltså ! träffar bara massa folk jag gillar :) mums, härligt!

 Nu sitter jag här och skickar massa sms, calle och chrille har tråkigt, så dem vill göra något? nu ? jag är stentrött:P så ska snart sova, upp tidigt imorgon och klippa gräset och så :) duktig ska man vara! sen blir det till tågstationen och byta tågräls, härligt..


 Joanna, tack för du finns här nu <3, jag behöver verkligen dig i mitt liv, du är en bra anledning till att leva :)

ute och går,    bilder från när vi var ute och gick, ååååh min fina sööta joanna :)    joanna&jag <3


Kommentarer
joanna

aweeee älskling. DU ÄR BÄST! världens bästa :)

2009-04-08 @ 01:07:35
URL: http://joannadiary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0