You'll never forget your first love..

i'm back.. efter många dagars oberoende av datorn, vilket jag är glad över! har missat mycket, men jag har inte velat vara medveten om något! faktiskt, tyvärr...


 Anledningen att jag mår skit är att jag fortfarande älskar mitt ex, sånt glömmer jag inte allt för snabbt... .men de gjorde tydligen han och hittade en ny tjej, och då inser man vad man förlorat.. det är jobbigt, men man får stå ut med de.. har ifl tre av väärldens bästa killar vid min sida,   Chrille,Calle och Malm, värda att nämna, sånna personer alla behöver, helst jag vid denna tiden <3.. thanks..



 Jag vet inte vad jag ska skriva om, jag kommer väl antagligen lägga ner bloggandet totalt snart som med allt annat. datorn är helt enkelt inte min grej längre, och det är bara positivt enligt min del.. jag har ju ett liv, tro de eller ej !:)


Kommentarer
Joanna

jag vet hur känslan är.. finns här älskling, alltid alltid. you know. <3<3<3

2009-04-22 @ 18:53:51
URL: http://joannadiary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0