BÅÅÅSTAD; lördag

jag vaknade redan 0723, men 0823 vaknade sofia snabbare än fan och vi två drog på basen på högsta & volymen på max, Volbeat direkt ;) haha Julia&Emma blev glada :) haha.. resten av campingen älskade nog oss!!

 Sen blev det bort mot planerna igen, titta mather, sen lirade vi vid 1400 någon gång, losade, åkte ut! otur som fan. ajja skitsamma, de betydde bara fest för vår del ;).. Så käkade, just nu minns jag inte var? .. hrm, illa! haha.. ajja skitsamma, sen drog vi till en park, festade lite, sen tillPierre&Ottos stuga där de va förfest, sen stack jag ut och snackade tele, och då kom det killar och bråkade med Danne (fias kille) så gick fia mellan, dem slog danne och skit, sen kallade dem fia för fitta och då drog ju en och en annan igång, JAG vill säga.. och då åkte jag på en däng i huvet, men de fixade sig!.. sen stack dem efter ett tag..
 Sen drog vi in mot de hela ståhejjet, jag och fia köpte mat, då kom danne, och även dem killarna tillbaka, danne fick en dansskallle ;) haha.. nej stackare! så jag och fia var där på två röda, fia låg på marken tillsist har jag för mig , mellan allt och alla xD och jag hoppade in i allt och hjälpte sen Robban som bölev slagen, och jag sprkade båda killarna, och då fick jag två smällar.. ja, & mycket mer, shiiit haha vilket jävla slagge alltså ! rätt skoj , m,en AJAJAJ min käke, helt siiiick !....

 Sen snackade bvi bara med folk, några shysta blattar med som var på våran sida ;P haha.. ifl oss tjejer " fan vad sexigt att tjejer nitade killar" haha ;p.. ajja... sen somnade danne och dem i soffan vid 4? i hotellet, sen dog våra mobiler, vi hittade inte julia och emma, och inga nycklar? -.- hah atill sist hittade vi dem , och jag och Fia cyklade hemåt!   ( massa skit hände med, men inget jag vill skriva om, det ända jag säger är att ; ni är båda LIKA KÖRDA i huvudet! och jag ångrar allt !!).. ifl, sen så somnade vi vid halv 5 och upp 9 ;/? inte mycket sömn..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0