BÅÅÅSTAD; söndag

upp 9 som sagt, puuuh.. trötta? EJOOTACK

 Städade, chekade ut ;), sen tillbaka till planerna, steekte ( har även bränt mig som fan i helgen, helt sjukt fint väder ju, så jävla härligt :) ).. ifl.. sen började de regna:S? .. usch ! så vi stod under taket, alla var stentrötta poch tillsist var det bara FBC kvar, sen hade jag och Jeppe vattenkrig, jag var dyngsur :( frös som fan, sliten till tusen och sov nästan på ett betonggolv, KALLT!.. sen blev det hemfärd, jag och fia somnade i vars en soffa i husbilen

Men fyfan, kul hade vi hela helgen, jag klagar inte på NÅGOT som hände! allt händer utav en anledning!!.. så ja :).. tackar alla som gjorde denna helgen fett bra, synd att den inte varade längre!!!...

BILDER KOMMER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0