it's like words in my head, skreaming : are we having fun yet?

tpuh.. 
 Upp vid 11 idag, åkte med mamma till Ängelholm och handlade,
Sen till Citygross, blä.. men lite skoj hade vi allt..

Igår handlade jag en stor "palm" till mitt rum, grr så fint! så snyggt med något stort grönt när man har brunt/beige i rummet.. jupp! & handlade nytt påslakan till sängen med, brunt ofc! skulle handla en lampa med, men hittade ingen bra, så får åka tillbaka en annan dag och handla det. Sen cirkusen mihi, söthedda & mamma fick en sten i huvudet haha!

Nu ska jag fixa lite mer på rummet & först läsa bloggar, träning ikväll = jag ligger hemma på soffan för är så TRÖTTTTTT på innebandy & att vara social med fbcfolk ( inte dem roliga såklart, men resten) blää....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0