vi hade något som ingen förstod, vi kände något som inga ord kan förklara..

gottenmaaargen!

Sitter här i köket(?), ajja, har nyss städat undan för jag och micha har käkat frukost, hon kuuuubbbaa till bussen, så gick den inte :) ganska skoj, moha! nej, men hon tog bussen nu halv, så ja, jag sitter här själv nu , jasse sover för hon jobbade natt i natt...
 Igår så käkade jag och micha som sagt maddes special, sen chillade vi sönder framför tv'n sen kom Malm :) och hans två kompisar och hälsade på ! trevligt! dem stannade ett tag, sen skulle dem ut i hbg, så dem drog, och då intog jag och michelle mammas feta bedd! me like..

 Idag kanske jag ska j obba ;( 16-21, men hoppas verkligen inte det ! jag ORKAR INTE! (så nu slängde jag iväg ett fjäsk-sms till chefen, moha).. :)  imorgon blir det fest, även att mamma&jörgen kommer hem, men sussee åker, så det blir lägenhet i 2 veckor ! PRIMA

Nej tv&bloggar it is, sen duschen, ciao
s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0