with every kiss and every hug, you make me fall in love..

puh, inte orkat skriva något inlägg om vad jag har gjort alls!! jag har bott i lägenheten nu snart 2 veckor, och de e sååååå skönt:) i love it!
 Har varit med micha de mesta, och festat, tränat, chillat, festat mer, och ja, riktigt gott har det varit!

Ska snart klippa tina, eller om en och en halv timme, men ändå, så ska gå mot min salong sen, ett tag sen man var där nu . men sen börjar APU'n nästa onsdag så då är jag där hela dagar 9-18, så ska ni klippas är det bara att boka tid ;)..

hittade gamla bilder från Julen 07, haha som jag såg ut,
mamsälsklingbebs
Bild 1; mamma, annorlunda? -a kanske ;)
Bild 2; jag och min fina bebis! jag annorlunda här? E mmmmm, en del haha, sjukt..
Bild 3; min älskling och kiiisen , som vi dock inte har längre men finfin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0