-

Dagen som gått ;

-Stan med sarah, lämnade tröjan som var för kort!
- Handlade biljetter till Sarah och Elin!
- Gick till Maxi? eller något, handlade mat ( pasta och carbonara eller vad det heter) och lite annat, och skojade med försäljare ;)..
-Lagade middag, jag som var så stolt jag bara " jaaag lagar middag , jag lagar middag" så gör jag typ allt fel och tappar saker hela tiden..... pasta liksom, hur svårt kan det vara.. :(
-Chillat till "anna ankas jul" och annat tv.

Nu har sarah åkt hem och jag sitter här vid min baby compuuter <3.. ska slänga mig i soffan snart igen <3 härliiiigt!

Ikväll blir inte mer gjort, jo duschen sen också för det hann jag inte innan! Sen imorgon blir det väla och hem och baka med mamma sen titta innebandy i åstorp :*

Ciaooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0