AAH!!!

vilken äcklig jävlaa daaaag!!!!
När man mår dåligt psykiskt över något så påverkar det verkligen ALLT! allt går skiiiiitdåligt och man reagerar starkt på vad det än er..
 Idag till exempel:
 - Pratade med Camilla, tills BÅDA satt och grät?(uv.samtal??)
 - Fick damp och allmän PANIK när jag inte hittade vad jag ville i affärerna idag !!!
- Alla datorer i huset kopplar upp till internet, men gör min det? NEEEJ varför skulle den, jag vill egentligen inte in på den tror jag ? har ju denna, men jag DAMPAR sönder och skulle kunna börja gråta just nu alltså så förbannad jag är!!
-Har samhällsprov imorgon, och jag har inte börjat plugga? ångest? avisst, kanske det liksom!!
 -Min dvd INNE i tv'n fungerar ej? jag slänger nog ut den genom fönstret nu känner jag för.........
- Dålig hårdag? det räknas fan också...


 Nej nu ska jag fan sova eller något, vågar ju inte röra något, saker kan gå isönder eller liknan de om jag rör det idag.. ciaooooooooooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0