booored..

Satt nyss och grät till emd på tv <3 haha ..... hade tråkigt så blev en lista, inte nödvändigt att läsa!



Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min bästaste vän ställde upp och kom hit så jag slapp sova själv :)


Vad gjorde du kl 08 imorse: SOV! som ett spädbarn


Vad gjorde du för 15 min sedan: reste mig från soffan och gick till datorn..


Det sista du sa högt: "mm whatcha saaay " sjunger med andra ord..


Det senaste någon sa till dig: in real life? hejdå.. eller mamma i telefon: då ses vi imorgon!


Vad har du druckit idag: Jiuce och te !


Vad var det senaste du åt: sånna runda chips från tasty house? :)


Vad var det senaste du köpte:  Mat ( mjölk,pasta, sås och sånt gott ;) )


Vad är det för färg på din ytterdörr: hemma, blå.


Vad är det för väder hos dig nu: kallt och vindstilla


Godaste glassmaken:  vanilj <3


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njäe, det kan jag inte påstå.. förutom med danny :* ;)


Sover du tungt: njäe, inte jätte.. bara när jag är onykter kanske.


Drömmer du mardrömmar: japps, ofta tyvärr.


Trivs du med ditt jobb: haha mm visst..


Favoritklädsel:myskläder, eller sommarkläder, shorts och så,härligt!


Favoritlåt just nu: E.M.D - Välkommen hem, eller Melissa Horn- Lät du henne komma närmre.


Vad ser du om du tittar till höger: snötäckta bilar.


Vad gör dig glad just nu: musiken, ensam så :(:) ahha ..

Vad ska du göra härnäst: slänmga mig i soffan ..


Höger eller vänsterhänt: höger


Humör just nu: trött och almänt sur..


Favoritgodis: hrm, godis som godis? så länge det inte är ostbågar!


Kläder just nu: tights, vitt linne och lilla tröja över.


Sommarplaner: hrm.. ja säg det? jobba, turkiet, festa, innebandy och allt sånt som man njuter av på sommaren!


Hur många kuddar sover du med: 1 eller ingen alls.. brukar kasa ner och inte ha någon alls..


Spelar du något instrument: neee..


Morgon eller nattmänniska: natt!

Vad är viktigast för dig: Mina vänner och min familj, och min fina snobben <3


Är du kittlig: aa.. på vissa ställen


Snarkar du: tror ej det?


Stjärntecken: kräftan! gr... hrm!


Äckligaste insekten: nyckelpigor och fjäril, det räknas väl?


Längtar du mest efter just nu: Komma till Bad Gastein! och sen hoppa över våren och åka till Turkiet! tack gud om du kan fixa den lilla önskningen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0