brw...

Kalla, stora vita saker trillar ner från himmeln... ****, jag har sagt att jag avskyr snö aight?


Idag har jag varit i skolan, make up med Tanja :) skoj! nöjd blev jag också, duktiig tös;).. Sen fixat med svenskan, allt klart ! men såklart var inte magnus där så kunde inte skriva ut i färg och lämna in :( jävla skit.. vi som var så duktiga! jaja, lämnar in det torsdagmorgon :)..
Och hade som sagt prov idag,  jag är lite förvånad, jag skrev faktiskt på alla? och hade inte öppnat boken bara? haha jaja :)

Nu sitter jag här och lyssnar musik i köket, ska byta om snart, sen om en timme kommer Sarah&Sofia så ska vi dra och titta Engelholm-Munka, skoj !

make
make up'en syns inte så bra, ser bara ut som brunt? haha.. det har ju gått bort lite under  dagen, men där är brunt,vitt, rött och orange? allt man kan tänka sig ;).. haha .. vi skulle jobba med färg idag så.. och jag är inte direkt för färg om man säger så, varken på mig själv eller jobba med det.. men tog brunt och grönt på Tanja, och hon har mörka ögon, SNYGGT!!! :)..jag hade dock mörkt läppstift/glans på innan också, men det är borta! kanske kletar på lite sen innan jag åker :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0