christmas...

puh vad det snöar och jag är stressad! vilken dag ;o!

Allt som gått dåligt:
-Vaknade tio min innan bussen gick, -SPRING! och tappade såklart nycklarna på vägen så jag höll på att trilla.
- Väla, hittade ingen present till jasse .fuck..
- Hem, direkt till ängelholm skulle posta ett paket, hämta saxar och köpa sak till jasse!
- Fick inte posta paketet, måste ha utskrift från internet! döda mig ?
- Tappade sakerna när jag hämtat ut dem när jag skulle gå till bilen, smink och skit haha ...
- Det jag skulle handla var slut, och jag hade slängt in allt i bilen, såklart på GOLVEt, jätteblött var allt, handsduk, paket och saxar härligt!
-det SNÖAR?
- Var tvungen att till bettan och klippa henne.. brww kallt..
- Att skicka via ängelholm (schenker) kostar 40 kr, här kostade det 150? jag tror jag skriver ut en lapp!

hrm säg om jag missade något...


Det som gått bra.....?
pengar? .. ja det var nog det :) ahha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0