don't stop me now..

Brrw... KALLT ute.. helt sjukt...

Sitter i alla fall i lägenheten och myser, tittat tv och så hela morgonen!
Ska snart slänga mig i duschen , sen ska jag gå mot staaden häri ängelholm, om man nu får lov att kalla det för stad...  Ska möta upp sarah, hon ska köpa bh-biljett och jag ska lämna en tröja på Åhlens och köpa lite mat och så ...
 Ikväll vet jag inte vad jag ska göra? ska kanske dra mig hem till strövels? prob not, men ändå.. Väla imorgon kl 10 med Sarah och älsklings-Sofia så :)... Sen på kvällen ska vi titta när åstorp kissar på fbc ? :).. ahha men malm ska inte spela, jävla mes ;)...
 
 
 Mmm, nej duschen var det va? kanske en fika i stan sen också? mmm gott :)! shoho!
gothia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0