give me a sweet dream...

Snöar fortfarande? med tanke på att det var snö när man gick upp i morse så har det alltså snart snöat ett helt dygn? & jag måste erkänna, det är fint:).. men jag har inte varit ute i det ! inte mer än nödvändigt, usch nej! kalllltt och jävligt.. men otroligfint:).. men det slutar aldrig?

Skitsamma, nu sitter jag i min säng, tända ljus och dricker te.. as usual eller? haha japp :) i like it !

Imorgon är det Egen Hårvård i skolan sen Ullared :D haha .. undrar om inte jag och mamma ska få vip kort eller något där? mamma i alla fall, hon älskar ullared? .. undrar varför? massa folk och skrik... men lite kul är det, massaa fina tavlor och ljus och gottee ;)..

zacha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0