Godmorgon världen!

hrm, tio i nio en söndag? till och med jag själv är förvånad att jag är vid liv !

Igår blev riktigt lugnt all night.. kunde inte somna så sprang runder och fixade, sen lite i tre började 8 Mile så den såg jag :) underbaaaart bra film, love it .. Sen försökte jag sova på soffan, men då började vänner och skit ;P haha .. halv sju gick jag in till sängen och mamma ringde nu halv och väckte mig..

Sitter och äter, ska snart åka och handla med mamma, till jasse :) hon flyttar hemifrån idag så vi ska fylla alla skafferi och kyl&frys och hjälpa henne att fixa, mamma tycker sånt är så kul så vi får la fixa det :) haha...wi <3..

Sen blir det fotbollen snabbt sen väla senare idag !

KISS:*

sis
Jag&Syster i våras.. oj som jag förändrats , positivt eller negativt har jag inte kommit på än..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0