helgen .

Fredag ;
Med micha till innebandyn
H3, mm.. Sen käkade vi och snackade gott med Oskar&Jesper, sen drog vi till Bahnhof! Sen efter det stängde så drog vi tillbaka till jeppe tills sarah hämtade oss och oskar, drog och lämnade micha i hbg sen till jonstorp och så :P värsta roadtrip fan :p haha sen sooova!

Lördag:
vakna seent, sen till Väla och jobba, puh... men träffade min efterlängtade malmiiis :)!! miss u!... Sen hem, här var James,Anna och deras lilla Noan :) mys med honom hela kvällen <3, sen chillade jag och så.. sen blev det lite härligt med tända ljus och sånt...... =)

Söndag:
Upp halv två, haha noooog trött... nice morgon när man ligger kvar länge! Sen jobbat och fixar, nu chillar jag hemma, mamma.jojje e hemma sen här Mats och Jane här, jane snackar lite om thailand as usual ;) and i love it. roligt att höra tycker jag :)!

Nu ska jag glo tv, snart parlamentet, Johan Glans idag ! nice!
Lägger in ett hiss&Diss inlägg snart ;) får se vad det blir om ? ;) hrrrm...


PUSSS:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0