HELGEN

Helgen i korta ord:

 Fredag: skola , sen till Göran och äta och dricka vin.. Sen ner till Trees i ängelholm och dricka goda drinkar med Lina :) haha.. och snacka massa skit, göran blev kass så han fick bli hemma... men det var trevligt :) träffade på Patrik också, snäll dude.. Sen stack jag till Jesper där Oskiis och Mattias var, jag och jeppe sjöng "lips" och sen somnade jag,Oskar och jeppe gott vid halv fem!

Lördag:
 Upp och springa ut till bússen 10.10:(.. sen dop i malmö... Lilla Noah :).. Sen skulle jag tilll anna på 18årsfest men orkade inte, helt slut, så blev hem och äta och titta Wallander :)
bus
Söndag: 
  Gick upp vid 12, åkte till jobb...Sen direkt till Susanna :) god middag.. hemma vid 7, städat som fasen i garderober och rum :).. bäddat nytt med, mmm siden :)

 FILM!     ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0