home again, for the moment.

Sitter hemma nu , nyduschad och fräsch! greate!

Har nyss varit hos Bettan... Sitter och lyssnar "välkommen hem" med emd <3, så fiiin:)  min dannny......

Igår så, var det skolaavslutning, självklart bara massa albanska danser;p haha, men det var skoj, taggad man blev! Sen lägenheten, sen äta kina :) sen titta h2 sen hjälpa till att fixa dukningen tills julfesten, som är ikväll!!

så jag och fia ska snart åka till lägenheten och göra vid oss, sen kommer fler brudar så blir det lite drickande innan vi beger oss! :) så nice..

TAGGAD för ikväll, jupp ;)

Så ikväll blir det julfest med innebandyn, sen söndag SOVA, men måste till Berneco också, efetersom jag inte orkade det idag ;( illa.. men jaja :)

nu ska jag packa mina stuffs! soo long!!

vi5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0