muuusiic <3

Nu sitter jag äntligen hemma, hemma-hemma faktiskt i strövels, mysigt ! :) snöar som fan dock? usch...

Mamma har bokat intensivkurs till mig till sommaren, köörkort, jadåå :):).. men måste dock "provköra" redan 28 januari.. hrm :|.. gooood luck!

Ja jag har ju skrivit vad jag gjort idag typ, nu ska jag snart slänga mig i duschen,  sen ska jag och mamma baka :) mysigt! sen ska jag dra till Åstorp med Henrikssonsss och titta innebandy :) goott!

Sen kanske till lägenheten, måste städa så ?

Men nu är alla julklappar färdiga, tack gud! och idag provade jag skidstället, GRRRR längtar, och det PASSAR ;) haha .. men sen har jag inte ätit all julmat heller än;) så får se4.. haha


Nej, Bad gastein tack, sen sommar direkt hade varit fint!
sommar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0