Road trip!

shuhu!

Idag blev det lite roadtrip, somnade halv 5 inatt och gick upp halv sju pigg som tusan! shit vad fel allt kan vara...

I alla fall tog vi oss ner till Lund central ! lämnade av Danne&Sofia, sen stack jag och sarah till Center Syd, vi var så tidiga så dem öppnade inte fören om 45 min ;) haha, tur donken har frulle som jag passade på att köpa då?

Sen blev det shopping och sitta i massagestolar;) hur underbart som helst !

Stannade några timmar, i love it!

Sen tog vi oss till ängelholmslandet och tittade och handlade;P sen hem, nu har jag bara spelat wii :) hehe , nöörd! ajja, ska snart in till affären och hämta ett paket.. sen kanske till ängelholm igen :)

Handlade idag ;
- Mörka jeans.
- Vit väst.
- ljusbrun(?) halsduk.
- Skor.


Sen bara mat och massage och ett par handskar till mamma.. det blev inte så mycket för min del, men jag är nööjd:)
oujeansh
bild 1. Hela kitet   väst,halsduk, jeans och skor.
bild 2. jeans och liiite av skorna;p
bild 3. min sköna halsduk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0