sky's the limit..

shasha bloggen ;)..

Sitter här helt sluuut nu , gjort klart hela ovanvåningen :)! Min syster flyttade ju hemifrån igår så jag har tagit hennes rum , större + en dörr direkt till toan så det är nice!.. gjort fint här nu :) dock inte helt klar här inne, här ska upp hyller och sånt, men det är ju inte mitt jobb? .. hrm, jojjo fixar det sen..:)

Igår blev det övningsköra till familia(snart dax ju så ; ) ), handla till jasse & jag handlade ett par stövlar, vara låga vanliga svarta.. sen körde vi till hennes lägenhet, åååååh så fin och mysig :) fel ställe men annars helt okey ;). Sen åkte jag till fotbollen, blev ingen väla så satt där ett tag ! sen hem sen till lägenheten, härligt :) mös länge med sängen i morse också, behövs ;) haha ..

Så idag har jag spenderat hela min dag på ovanvåningen!

& nu får jag reda på att imorn blir jag hämtad 8 på morgonen för att köra baby och hennes Daniel till Lund.. haha jaja kan bli spännande ;)....Sen center syd på det ;)? me like:D

Nej nu ska jag ner och titta tv och dricka varm oboy kanske? :)

KYSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0