Sofia Henriksson<3

ÅH! Saknar min Fiia !

Vi var alltid innan, nästan varje dag? att vi aldrig tröttnade? haha...
Så sjukt med minnen man har med dig, nästan så många så man knappt minns alla.. både bra och dåliga,  men det kvittar, för vi har hållt ihop vilket som. Där var en nedgång mitt i allt, kändes som allt gick under utan dig.. det var det längsta året jag varit med om.. & denna gången släpper jag dig inte !  haha mig blir du inte av med igen, trisst huu ;)?..

Jag saknar dig fialotta.... min sofaja! <3

JAG ÄLSKAR DIG
ahah
lagom gammal.. haha <3
prag
Prag 07 ! lovely !
<<3
Mmm <3 d23 på den tiden var grejer , eller d3 var det.
Bra foto, just att ni två är med. Mina två "äldsta" vänner härifrån!
Sen jag kom hit, 7 år sen kanske?.. något sånt..
Så 7 år har du alltid betytt det lila extra min LillCarro :) miin barso<3
&Fia, du har och kommer alltid betyda sjukt mycket, du har fått stå ut med
mig länge nu & jag kan ha varit jobbig i mina dagar, men du har alltid funnits
där och det är jag evigt tacksam för .
Älskar er två!



Kommentarer
Anonym

Aw, Jag älskar dig mädelajn wookmän;) eller madde-bob:)! Du är en av dom jag har de bästa minnena med och vi ska fortsätta göra nya minnen som är ännu bättre! Du och jag har alltid varit som systrer och det kommer bli så igen:)!

Har känt dig i 6 år nu eller nått sånt, men det känns som jag har känt dig i hela mitt liv, kan verkligen prata om allt med dig..

<3

2009-12-17 @ 10:04:49
Sofia

Fatta nog att det var från mig ;)

2009-12-17 @ 10:05:22
carrrrot!

madeleeene, min fina pyssling! du betyder så himla mycket för mig också :) . superglad att jag började umgås med dig när du började i vår klass. och sen den dagen va det liksom alltid vi!. vi har gjort så många random saker att man bara kan skratta åt det. måste ta tag vår underbara vänskap igen. loveu, forever.

2009-12-23 @ 19:49:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0