söndagsmys!

ååh vilken kväll igår, orkar inte skriva om allt ;P men helt okej alltså!

Somnade efter fem någon gång? ...

Idag vaknade jag först vid 12, sen somnade jag om, vaknade 1600!! panik?? inget batteri på mobilen och jag skulle jobba.. stack till jobb så mamma fick komma med laddare till min mobil och söta mammiii tog även med min älskling:) min fina roosa dator<3 love it ! och mat och godis och sånt, så söt hon är!!
Nu sitter jag och äter glass och ska slänga mig i feta soffan och titta tv! söndagsmys japp...och lovet är ju i full gång så kan sova ut imorgon också, fast jag sovit så det räcker för hela veckan i natt kanske? ..

Yes, looove

gö
Me right now! nu ska jag göra te också, NATTI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0