the first cut is the deepest..

hrm.. har så mycket jag bara skulle vilja skriva av mig så jag knappt vet vart jag ska börja... Allt känna så konstigt, underbart i sin hemlighet, jobbig i denna värld...
När man inte vet vart man ska vända sig, när allt handlar om en person, vem man kan lita på, vem som verkligen lyssnar och bryr sig, vem som förstår hur jag menar...
För någon dag sen kändes allt, precis allt kändes underbart! mina vänner, känslor, familj, allt som haar med livet att göra, mig själv, utseénde, allt.. känder perfekt...
För dagen ...
Sen .. hur fan kan allt bara ändras? sin uppfattning till allt kan verkligen ändras på bara någon dag .. nu känns mycket av det jobbigt, jag är inte nöjd med mig själv, känslor existerar knappast, livet känns meningslöst på något vänster.. förutom familj&vänner, dem ligger på samma nivå!<3...

Jag vet inte meningen i detta som jag skrev, men det var bara något jag hade känslor att skriva om......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0