faller ner på knä, & ber en stilla bön..

gottenmargen.. nej jag kan inte tyska, men de påminner om Sabbe;D

 Igår var en hellyckad dag ;D.. började som sagt med att åka till Ängelholmssommarfest på dagen med Hedda & titta på pippi och så.. sen åkte jag hem, bytade om och käkade och så, sen gick jag hem till Henrikssons, så drog vi tillbaka til festen, tittade Volleyn, som EVS vann såklart;P hehe.. så åkte vi tillbaka efter någon timme, hem till henriksson igen,bytade om, igen, haha sen tillbaka IGEN... så blev det att dans och sång som fan på torget, alltid skoj att sjunga, helst när han som sjöng var så sjukt jävla snygg !! haha =)... grr...    Sen så drog jag och Fia upp till Jeppe där det var lite folk, drack, pratade, sjöng och skrattade haha ;).. Sen efter ett tag där så skulle dem till bahnhof, och då var det mot efterfest hos Josse&Thilda, för jävla rolig josse alltså ;p haha... shit, ajja, sen vid 3 tiden så blev det att gå mot bilen, så skulle vi köra två stycken till Munka, så blir vi stoppade av polisen, sarah blev skraaay haha :D.. och mitt bälte funkade inte, och sofia hade tagit mitt "knäppe" haha, rikigt illa, så satt där och höll i bältet och såd osyldig ut, haha... riktigt skoj faktiskt ;).. sen körde vi hem, sofia&sarah släppte av mig, in i sängen och somnade direkt! sköönt..

  vaknade eller gick upp vid ETT idag :S inte min grej alltså, riktigt illa...gillar inte de, men så ringde jag jobb och klagade på vädret(A), så slapp jobba:D wihow, haha överlycklig..så ska kanske vara med Fiia=), eller in och sola och ta utmina pengar från skolan... har iallafall städat nu , duktig som man är, mamma&Jojje ska dra till ekeby sen, och jasse vet jag inte var hon e, så skönt att ha huset själv=) hehe... så får se... nu ska jag glo alla bloggar. .


,
Jesse McCartney- How do you sleep..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0