Fredag

F R E D A G

dagen började med att upp och duscha, allmänt sliten var jag med, och helt yr denna dagen! haha .. fick reda på lite goa besked med ;) nice!..
 Sen blev det att välja kläder sen dra mig hemåt Henriksson! skulle göra vid Sarahs hår, hon,Jag,Blegel och Blegels kusin Mathilda skulle till Oskar på förfest innan hbg!.. kom dit, gjorde vid hennes hår, sen började det ösregna och blixtra, sicksuck... Sen hade sofia inget bättre för sig :D så jag tvingade med henne , för det var längesen vi festade, men när vi väl gör det blir det maxat kul ;).. Så det blev hem till Oskar efter ombyten och väntat på regnet.. där var en massa folk från Blekinge eller var dem e från? ;) hehe.. festade gärnet där tills vi tog bussen halv 9.. bussen blev det allsån, sick trång på bussen, jag och bengan fick trycka in oss där man har tidningarna, otroligt trång haha!.. Sen när vi var framme drog Jag,Fia och Per till Joddla, handlade god dricka sen stod vi och sjhöng ett tag..

 Sen träffade jag och Fia på Jeppe&Pierre, stod och snackade och tog allmänt "roliga" bilder på min vackra räls som alltid är kvällens höjdpunkt när det gäller foton! sen stack typ vi hem till Oskar igen ;p..

 Orkar inte skriva mer om denna dagen, men häääär kommer foton sen;)& tack för denna kvällen, sick rolig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0