I can't keep on fighting when I know; there's nothing to win..

nu har jag precis kommit hem från fiialottaHenriksson.. & har lite tråkigt, så tänkte lägga upp lite bilder från när jag hade kalas hemma, ser mest ut som ett barnkalas, med tanke på att jag fotade och det blev bara på alla mina små söööötingar i släkten <3:D:D

här är dem i alla fall:
<33333 
Jag&Hedda <3, jag ser förjävla sliten ut ;) haha vilket jag är efter lek&bus!
<3
<3
heddis
Heddis<3
snuttefis
Snutte myser!
,,
Ängla var väl på bron hela dagen:) haha
..
Jag och Syster kramas i köket, haha, snygg bild på jasse, hon kommer döda mig :)
haha
Jassii, ser måttligt road ut!

Liv
Liv!:)

max
Max leker med träningsmaskinen!;)
hedda<3
Hedda busunge!
snutte
Snutte tröttis


Kommentarer
du vet vem

MEN WTFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-09 @ 21:34:30
:D

puss på dig med jasssiisss

2009-07-10 @ 16:46:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0