I gotta find you

hallihallåå...
 Igår blev det till att hämta Hedda i Ekeby =), sen hem och sen direkt till jobb.. sen när jag kom hem blev  det att hyra film på Bogarts . "Camp Rock" hehe, me like:D:D!! <33 sen sussa sött

 Idag så vaknade jag vid halv nio utan Hedda =) haha.. sen åkte vi hem till Micha&Annelie i Dk , fikade och sen gick på stan och tittade kläder.. Mysigt värre med den lilla tjejen alltså! =).. sen blev det familia och så, sen nu så ska vi ner och laga mat, ska ha gäster om en timme typ, .. Så kanske borde göra vid mig med ? japp.. Skulle preciiiis boka camping, ringer campingen och ja vad händer då ? jooo, man måste vara medläm i Caravan Club, döööö... så kunde inte boka? nice, tur att dem hade många platser, så ska ringa dem på måndag direkt .. sen boka campingen, men tanke på att jag fixat husbil nu så :D .. nej laga mat och göra vid sig.. pusspussssss

<3på båten
Busungen på båten !"stooa stoooa bååten"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0