I'll do anything..

jahapp, sliten dag , jadå..

 Blev inget jobb, dem hade stäng på Gröningen så, fast det är sjuuukt fint väder och varit sen kl 2 ? men jaja =).. jag kan träna i alla fall :D så ska snart upp och packa lite så man har de gjort liksom.. Det jag har gjort idag är väl att legat framför tv'n och segat, tittat High School Musical 1 =) hehe, och tittat massa roliga klipp på Johan Glans,Özz Nujen och Shan Atci ;P hehe.. roliga killar.. sSEn har jag varit på Familia en snabb runda =), handlade två par skor, ett par vanliga vita tygskor, och ett par höga svarta =).. skulle lägga in bild på dem, men dem fanns inte på hemsidan så !..

 Fick även precis reda på att det inte blir någon fest med FBC på lördag, riktigt slitet, ajja.. får la hitta på något annat skoj helt enkelt! nu ska jag packa, sho bree..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0