jag plockar upp dig när du är nere..

puh vilken lång dag detta känns som...

 Igår var jag hos Sofia på kvällen, flätade hela hennes hår :p haha , i massa mindre fläter, skojsigt.. sen så såg vi på Prison Break <3 mitt kära älskade Prison Break <3.. sen tittade vi lite beck tills Harpers Iland började, alltid lika läskigt och bra :D! me like... sen hem och titta Johan Glans - world tour of skåne ;), is the shit, haha så rolig!.. Sen somnade jag fint..

 Imorse gick jag upp halv 11, jasse stod och skrek att jag måste gå upp, för jag skulle med till hennes jäkla häst:O.. halv 11? . USCH.. men vi kom dit, fixade till hästarna, tog transporten ner till Ridhuset i Åstorp och hoppade, haha, dresyr-hästar ska INTE hoppa , mohaha:).. och när jag var där så åååh, jag saknade min fina Hajen som tusan :(:).. men hatade allt det andra där inne, lukten och allt sånt, men saknade min haaj =).. <3 
haaj (L)      hajen<3
 Ifl så åkte vi hem sen, jag fixade mig och sen bar det av till Båstad, tittade massa möbler, och jag är helt kär i det mesta! så fiint.. sen handlade jag även et We linne :) rutigt, fint!.. sen bar det av hemmåt efter några timmar i Båstad, hem direkt och byta om snabbt, sen ut och gå 40 min med stavar med Sarah&Fia :D. hehe, sen bara käkat, ska kanske in till ängelholm snart, but i dont know yet.. ;) we'll se..

 Nej nu ska jag dra, blir nattbad med Sahaaaraah och Sofaaja ikväll, nice as hell ;) so long suckers.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0