Lördag!

puuh.. nog sliten var denna morgonen! var i och för sig hemma rätt så tidigt faktiskt? ca halv 4?..

 I alla fall blev det upp och duscha. sen chilla livet tills kvällen, då det blev jobb 1900.. bussen gick ej så min snälla mamma fick köra ;p..
 Jobbade, lyssnade på fett go musik och stod och dansade, träffade massa trevligt folk man kände.. sen stängde vi lite tidigare :) vid 23-24 någon gång? .. så jag gick faktiskt in ( sliten, i korta och jeans och converse) till Club Harmony, träffade jättemycket trevligt folk.. satt först där uppe, blåste som tusan, men Jesper&Grana ville lyssna på Moneybrother, såsatt där och snackade och drack lite.. sen gick vi ner till Gallo,Lollo och Timsiii.. satt där ett tag, sen drog dem vidare, så jag och Adam gick ner och ägde dansgolvet, haha ! lilla adam, helt borta på ett dansgolv :) haha ... dansade med honom , ted.m och några andra ett tag, sen var jag tvungen att gå, de va mest bara ett snabbt besök, sen åkte jag hem och sov :)
 Skittrevlig kväll faktiskt, trotts jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0