nothing will ever be the same.

Puh, vilken dag, jag är TRÖTT! ..

 Vi har varit i Ängelhom hela dagen med Hedda, lyssnar på Sagostund med Pippi, ätit, och tittat på Talangjakten i Ängelholm.. myyysigt=).. hehe.. orkar inte skriva så jättemycket om det, ska snart in där igen, om några timmar, ska in med Sofia och Sarah och titta på Volleyn när FBC ska möta dem ;D.. jaa.. jag lägger nog bara in bilder alltså,
choo...

  <#Hedda&Jag tittar talangjakten !
myyser<3plockar blommorPlockar blommor,tvingar mig att äta dem&Myyser.
sagostundHedda sitter och lyssnar på Pippi och traggar sönder dem andra ungarna ;)Hedda<3hedda i bussenPå bussen, där Hedda tyckte det var som roligast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0