om himlen finns är jag förloooraad...

inte hunnit skriva dem senaste dagarna, i onsdags så jobbade jag, 11-16 sen hem &packa, stack till fia så vi åkte till träningen , sen duschade vi där, sen hämtade Eva oss (mig,thess&fia) och det tog lite tid innan vi kom iväg pga tekniska problem;) hah...Sen drog vi och köpte pizza&gottgott, det förtjänade vi !! :)Sen stack vi till Sabbe där Möller och Sabbe också var, chillade och tittade Twiligt, sen drog jag vid halv tolv, blev även Harpers Iland,, oooh :)...  / <3

Torsdag så blev det jobb 11-16, ganska glad att jag åkte hem och sov, hade aldrig kommit uppp annars;P.. ifl, så blev det jobb, sen hemma tjugo i fem, kl fem blev det avfärd till Ängelholm för att hämta ut biljetter till Harry Potter & halvblods prinsen :D:D!!! det är verkligen , DEN bäääästa harry potter ever, så sjukt bra var den..... Sen käk och så efter de..


 Nu sitter jag här i köket och äter flingor, blir Playan med Thess nu :), steeka lite, sen hem och fixa sig så blir det Sexparty hos Sarah ikväll och sen utgång.. så hejsvej :)..   

 3veckor till Båstad, men 7 veckor till Egypten :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0