this is me..

oj inte skrivit på ett tag.. men ifl, helgen har varit BRA!

 Fredag; familjen Andersson kom och hämtade mig vid 10, vi drog till Klitter, jävla baggar!! dem var på mig hela tiden, bara mig fan.. så jag och Thess flyttade oss till Havsbaden;), men det hjälpte inte mitt hopplösa fall! så vi flyttade tillbaka, åt lite och så.. massa moln= stan och handla! sen hem och göra vid sig. Sen blev det Sexparty hos Henriksson, skojsigt.. sen festade vi där, sen till stan, jag,thess&Fia drog till Gusten på fest, senvar vi hungriga så vi gick liksom till stan? döda mig så långt, och jag stukade nästan foten på kullerstenen, men de rättade jag till snabbare än fan ;) haha.. käk sen hem!

  Lördag: jobb kl 11 trots allt regn, sög håårt.. sen hem och städa lite, sen fick jag fint besök från Gbg:), Mathias(pixbo) hittade ner till lilla Strövels ;D haha, nog nice.. vi krängde tacos sen "tjötade" vi bara och glodde film, sen var han tvungen att dra efter ett tag, lång väg hem.. vi var inom Sofie också och hämtade klääder:):).. hehe.. nice som fna, nöjd! Sen hem och chilla med min mamma, en lördag ;) hur härligt som helst!

 Söndag: sitter här och lyssnar musik på jojjes högtalare som jag snodde för dem inte e hemma, dunk!.. Ska ut och käka klockan 5 med familjen för jasse ska jobba på sin födelsedag, så fick ta det idag :), härligt!!.. sen vet ej vad osm händer, vädret vill nog ha mig hemma eller på myskväll, jappjapp!
 
 Inga bilder tyvärr, fia har fotat, men vi alla vet hur snabb hon e  :) haha.. sho breeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0