varför..

Vill just nu bara gömma mig från verkligheten, för ska jag vara ärlig så är det de ända jag är rädd för just nu ..



 Varför måste personer försvinna utan förvarning,
varför kan man inte påverka de man vill kunna ändra,
varför kan man inte bara få behålla alla dem man vill ha kvar,
varför kan man inte få bestämma över allt som ska ske...
ingen bad om detta, ingen ville detta, så varför ska något sånt här hända... J<3


     

  För rädd för att möta allt som är framför mig,
jag brukar aldrig frukta något, men nu är jag svagare än någonsin,
allt jag behöver är styrka, & efter denna helgen trodde jag jag skulle få det,
istället förlorade jag den lilla styrka som fanns kvar där långt inne,
jag ger upp, jag slutar kämpa, backar från verkligheten och lever vidare, i min egna värld..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0