"vi är bästa vänner, & vi bor i mini-land"

lalala.. sjung och haft skoj hela kvällen med familj och vänner, äkta Freedagsmys ;) hehe.. Glömde även skriva att igår vill jag bara ha sagt Grattiiis till min kära vän Oskiis som blev 21 :D och Grattis  till Pixbo som fick körkortet igår:)!!

 Idag var skoj och mysigt.. imorgon så blir det mer bus med Hedda innan hon åker hem på kvällen, vi ska till Ängelholm på dagen, titta Pippi sen stannar jag och är med Fia, glor "Ängelholm gots talent" och Volleyn ;D kan bli skoj som fan faktiskt haha.. så fikar vi och så i stan med, skoj..
 Ja; lite biler på hedda & mig från idag ;) hehe.. även roliga filmer på mig och buusen, men dem lägger jag kaaanske in på fb!! puss

<3Hedda innan gästerna kom <3
,.Jag, närbild och helbild ..
<3<3Jag och Hedda myser i soffan, mätta och glada! min favoriitunge! så söööt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0