will the rain ever stop falling?..

usch som det regnat hela dagen idag !! nu bara öser det ner, kan inte äns förklara hur mycket, helt sick ju..

 idag har jag bara varit hemma, chillat, myst i min ensamhet.. min bebis är på "dagis" som vanligt.. saknat honom, men orkar inte gå och hämta honom i detta otroligt fula vädret! nejnej.. går inte..

 Skulle cykla till skogen springa rundan  idag, men blir nog inte så pga allt regn, tyvärr, för är rätt sugen på träning & med tanke på att det inte är någon träning denna veckan såå.. men idag har man en riktigt bra ursäkt för ingen träning & allmän skön myskväll :).. Prison Break ikväll och så ju så :)..myyskväll hos fia kanske? brukar bli så på måndagar..

 imorgon är det jobb.. wihow, mooooney!..

 men nej, back to Top Model och min myslugnadag!..

  Dagens låtar är helt klart;  Claude Kelly- Dear me.. och "this is me feat gotta find you".. sjungit dem hela dagen, hehe..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0