all the way...

godmorgon.

 Igår blev det Väla igen, handlade en vit bikini från H&M :) nicenice!..

iallafall så idag blir det skola, ska snart köra, väntar bara på att Jasse ska bli klar, vi har bara springning/vandring idag, ska nog springa, försöka vinna lite ;) moha.. ingen större risk, men kanske inte många som ställer upp på att springa? man kan ju hoppas ;p..   Så de e bara chilldag i skolan idag, sen vet jag inte vad som händer idag, sommarträning ikväll i alla fall, om jag pallar, men det måste jag väl göra , har bara varit på en utan 6 st så..;p

 Nej nu så ska jag lägga in låtar på ipoden så jag kan springa lite idag ! CIAO

 

Man får inte det man förtjänar, man får det man tar!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0