allt som har en början har ofta ett slut..

inte skrivit på ett tag, inte hunnit, festat hela tiden så inte haft tid för datorn!

 Pallar heller inte skriva vad som hänt, så tänker inte göra det heller, hade bara lust att slänga in ett inlägg!!

Ville bara typ skriva hur grymt mycket jag HATAR falska vänner, och nu har jag faktiskt insett hur många jag hade..... riktigt bad! jag hatar folk som ljuger! det är det värsta jag vet, istället för att säga sanningen så kommer ni med en jävla massa bortförklaringar! fast, jag har en tråkig jävla förmåga att få reda på exakt allt? jag fattar aldrig hur, allt sånt jag inte äns vill veta, kommer till mig ändå ;S faktiskt rätt så konstigt, för jag får faktiskt reda på allt.... även om jag inte vill.. så ja, " du är en donna och hon en tråd" mmmm! just, DIN MAMMA! , åh blir så förbannad.. och tofflande par och oäkta saker kan kyssa mig i röven! för fyfan vad jag hatar de ! man sviker INTE sina vänner för en kille/tjej! inte okej !! BBH!! aight?
  yeye,

 just nu känns det som jag klagar på det mesta och hatar det mesta? haha , men det blir så ibland.. och just nu önskar jag att vi faktiskt flyttade till Japan eller vart vi skulle något år! hade varit så grymt skönt just nu , hade inte brytt mig ett skiit faktiskt, hade bara gillat läget och sen flyttat tillbaka till sverige om något år ( dock inte slitna ängelholm, horstaden nr 1, alla är med alla, fett groooose!) så ja.. till och med de hatar jag ? ahha illla..
nej fan, nu går jag ! shooo



jag har aldrig glömt vem jag var, jag har bara låtit det sova, kanske hade jag inget val, bara viljan att finnas kvar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0