förändring, tack.

inte skrivit på länge så får sammanfatta dagarna lite ;

Torsdag ; sov hos fia!;)
Fredag; vaknade 05.00, CYKLADE hem till mig 05.10, hämtade saker jag glömt, sen tillbaka, åt frulle sen mot Sölvesborg 06.00(döda mig!) jobb på Sweden rock !;) VÄRSTA NATTEN I MITT LIV! :O jag kan inte äns beskriva känslan:S har aldrig frööösit så mycket i hela mitt liv, ÅH! som jag skrek och var arg haha ,21.00-08.00 UTOMHUS med en sovande Sofia och en Rebecka! haha jag skulle gå hem till skåne, men det blev inte så ! hah :)
Lördag: sov mellan 08.00-12.00 sen blev det mat, kubb, solning och chill med alla på campingen, gooa rockaren Roger var också med på en hörna haha ! skoj ,,. sen jobb igen 00.00-08.00, mindre bra kväll, jag&fia var sura på olika pers haha men vi spelade kort och så, i två timmar, sen la vi oss i en bil och somnade:P haha , SOFT.. men nej, nu vet man i alla fall mer om fler personer! så, & det är inget possitivt! pallar inte de alltså shit.
Söndag: jag, Fia och Rebecka åkte hem vid 1000 eller 12? minns ej faktsikt, hem och chilla typ 2 sek, sen till Malmö med syrran och hennes kompisar, dem skulle fotas, men det blev ej av och jag fick skälla ut dem som jobbade på The studio, behövde ändå någon att skrika lite på ;)sen minns jag inte vad jag gjorde..
Måndag: skola, prov, träning..
Tisdag: praktik, klippt eric, sen klippte göran mig, and guess what? ALLT HÅR=borta! .. haha , äkta impuls grej alltså! så nu har jag page, ahha döööö.. shit, jagsom hade odlat så! men jaja :) sen bara chillat, var liksom hemma 20.00 så :(..

 Ajja imorgon blir det skola&shopping&städa!  bilder på frissan kommer ;) orkar inte skriva mer nu så, chiaaooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0