Glassväder? .. noope

det blev jobb trots allt .. hehe :) men jag klagar faktiskt inte.. fick vara på "fabriken" så fick datorn med ;) härligt..
 Bara sålt en ända sak idag, skoj .. på två timmar, snacka om att helsingborgarna håller sig inne en så här blåsig dag !  men de gör ni rätt i ! för jag slipper göra något, men tjänar ändå pengar :) .. har varit här i två timmar, har bara druckigt kaffe latte och tittat på Prison Break och skrivit onödigt många sms med oskiis ;P haha. . "mycket att prata om ... " not..  men ska vara här ett tag till i alla fall :) sen tar jag bussen hem och äter, vilket jag borde gjort innan jag åkte?   ajja :)) så ska jag beställa hem lite bra nödvändiga saker från Gymgrossisten ;D sen ska Sandra&joanna komma till  mig och mysa, käka gott ( frukt och grönsaker med dippa, gottt) och bara allmänt chilla, vara... oss liksom ;) hehe prata och så :) mysigt, saknat dem, de gör jag nu med, fast jag träffade joanna för 2 timmar sen (A) hii.. :D ajja, så mig når ni då inte ikväll :) ..

 nej, men PB <3, ciaaooobahnhof


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0