i just wanna be with you..

**

 Nu sitter jag är på svenskan, sitter vid datorn, håller på med powerpoint-arbeten, men jag är klar, så ska redovisa om en timme, skoj och sitta här och vänta på aaabbbssoolluut inget! när jag iställlet kunde shoppat mera idag, eller hem och göra vid mig ? =) men nepp, måste stanna & redovisa!

 Ifl, idag så blir det skola till typ två, sen hem och duscha, göra vid mig, åka till Göran vid 4 tiden, ta ett glas vin och prata lite gott med han och lina ;) hehe, sen ner till Torstens på after work :).. kan nog bli trevligt, får se vad som händer sen resten av kvällen! ;);)
 Imorgon vid 0900 tiden så ska jag vara i Ängelholm:(, så får se om jag sover i Ängelholm eller vad jag gör? för jag&fia ska åka till Norje(Sölvesborg) då, Filly&Marika (och någon mer kanske?) åkte upp idag, så dem är där nu och super och tittar band, lyllos ;) hehe.. ajja, så det blir Sweden Rock imorgon med dem , soooft! missar inte så mycket i skolan heller, vi har bara en lektion imorgon så :)
men sen blir det ifl hem på lördag och handla något till Culle med fia, sen till henne och festa med old friends, gillas!
 Sen blir det jobb på Söndagkväll, kommer antagligen vara SLITEN ! haha :) nice


No matter how far, I'm gonna role this dice. Never look back, and never think twice..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0